Moderní a chytrý e-shop

Propojení e-shopu s POHODOU

Naše řešení internetového obchodu ušetří velké množství Vašeho času a manuální práce. Vytváříme e-shopy, které podporují datovou komunikaci s účetním systémem POHODA od společnosti STORMWARE. Váš e-shop tak bude mít vždy aktuální ceny a ostatní produktové informace. Datová výměna bude obousměrná a Vy máte možnost importovat objednávky vytvořené v internetovém obchodě přímo do objednávek nebo faktur Pohody.

Automatizované importy na základě e-shopových informací mohou probíhat do následujících agend:

  • Faktury
  • Objednávky
  • Prodejky
  • Pokladní doklady
  • Výdejky
  • Poptávky
  • Výroba
  • Adresář
  • Zásoby
  • a jiné...


schéma znázorňující datovou výměnu se systémem Pohoda

Propojení e-shopu s HELIOSEM

Využíváte pro své firemní účetnictví systém HELIOS? Stejně jako v předchozím případě umožňujeme v našem e-shopu obousměrnou datovou komunikaci. Z účetního systému budou do obchodu proudit kompletní informace o nabízených položkách. Naopak z vytvořených objednávek jednoduše vytvoříte objednávky nebo faktury systému Helios.


schéma znázorňující datovou výměnu se systémem Helios

Ostaní systémy

Propojení Pohody, Heliosu a jiných účetních systémů se stávajícím e-shopem

Pro zákazníky s vlastním fungujícím internetovým obchodem bez datové komunikace s účetním systémem nabízíme možnost vytvoření komponenty, která požadované předávání dat zprostředkuje. Pro více informací o možnostech automatických přenosů dat nás neváhejte kontaktovat.

Proč využít propojení systémů?

  • automatizace šetří Váš čas!
  • nespravujete informace o produktech dvojmo (v e-shopu i účetním systému)
  • faktura pouhým kliknutím - neopisujete údaje již zadané zákazníkem
  • aktuální skladová dostupnost

Propojení se systémy dodavatelů

V současné době, mnoho výrobců a dodavatelů poskytuje export produktových informací pro potřeby svých obchodních partnerů. Díky těmto synchronizačním datům mají možnost provozovatelé eshopu hromadně a automatizovaně naimportovat celý sortiment dodavatele do svého internetového obchodu, skladového nebo účetního systému. Naše eshopy na míru přizpůsobíme přijímání synchronizačních dat od dodavatelů a Váš zákazník bude mít na výběr z celé šíře nabízeného sortimentu a přehled o aktuální dostupnosti.

Za předpokladu existence vhodného rozhraní v systému dodavatelů vytváříme v eshopech komponentu zprostředkující vkládání zboží z objednávek Vašich zákazníků do košíku Vašeho dodavatele.

Hlavní výhody automatické synchronizace sortimentu s dodavateli:

  • kompletní nabídka sortimentu
  • aktuální ceny
  • aktuální skladová dostupnost
  • úspora času a energie při manuálním zakládání produktů


schéma znázorňující možnou datovou výměnu mezi systémem dodavatele, e-shopem a účetním programem

Napište nám








© SureStudio - všechna práva vyhrazena